Skript vypisuje do spreadshetu nové vyhledávací a počet impresí za dané období.
Spuštění:
- Vytvořit nový spreadsheet – https://docs.google.com/spreadsheets/create
- Zkopírovat skript do AdWords účtu
- Vyplnit parametry
- DATE_RANGE – počet dní, za které chceme nové vyhledávací dotazy (1 = včera, 7 = poslední týden)
- DATE_OFFSET – počet dní, o proti kterým dotazy porovnáváme (365 = rok před nastaveným date_range)
- SPREADSHEET_URL – url adresa právě vytvořeného spreadshetu
- Spustit náhled a povolit všechna požadovaná oprávnění v AdWords
- Nastavit četnost spouštění (doporučuji 1 denně)
Co to dělá:
- Stáhne vyhledávací dotazy za DATE_RANGE a DATE_OFFSET
- Zjistí, které dotazy jsou nové
- Vytvoří nový list ve spradsheetu, název je datum spuštění
- Vloží data a seřadí je podle počtu impresí
- Pokusí se najít list s názvem (datumem) před 30 dny a smaže ho (nespolehlivé při spouštění méně, než 1x za den)
Rychlost proběhnutí skriptu závisí na velikosti účtu (počtu dotazů) a nastaveného DATE_OFFSET.
Při nastavení:
var DATE_RANGE = 1; (9634 dotazů za včerejšek)
var DATE_OFFSET = 365; (320385 dotazů za rok)
Trval 9:42 minut (630 unikátních dotazů).